nu är jag hemma!! :)

Ganska skönt att vara hemma, men samtidigt tråkigt.. Har haft det super bra i Sjötorp med Jennie och Sara och alla andra! Okej kan berätta dagarna i detalj :))) :ppp 
 
Måndag: Gick typ ner till alla små gulliga affärer direkt med Jennie och Sara, tog lite lotter och köpte glass osv. Sen på kvällen när klockan typ var 9 så cykla vi en liten tur ner till kanalen (göta kanal) och skulle känna på vattnet och det var juu heelt jummet!! hihi sara bada men inte jennie och jag men juste jag bada nog vid stugan jajaj vad jag babblar :P
 
 
Tisdag: Vi var på riddarvecka i hova tror jag det hette. Var super kul, fanns så mke roliga saker. Köpte en SKITNYGG ring och en canada huv tröja. hihi jag älskar canada! Värsta braiga landet :) Badade i kanalen på kvällen med Sara och Jennie var jätte varmt!!
 
Onsdag: Vi åkte in till Mariestad och shoppa. köpte ett par jenas och ett gulligt linne!! 
 
Torsdag_ (idag) Har pakat och köpt bröd med Sara
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0