ny design?

Jag vet inte riktigt... Tycker ni att det är dags för en ny header+design? Jag är väldigt nöjd med denna jag har nu, men nån gång måste man ju tyvärr byta. Men tror jag ska denna ett tag till iaf!! Ska kika runt lite på sånna som gör designer osv när jag kommit hem från sjötorp! :) Fast vi får se.
 
Gör du gratis designer?? KOMMENTERA så kollar jag upp det jepp ;)
 
haha ååå detta var min första header som JAG gjorde på DENNA bloggen, seriöst fulaste jjag sett. Men kommer ihåg att jag tyckte den var ful då också så hade den bara i ett par dagar!! xD
 
 
Den här tror jag inte jag använde heller?? fuuul xD
 
Men denna kommer jag ihåg att jag använde på min förra blogg. Var riktigt nöjd över den!! (dock så hade jag inte dom 3 bilderna där nere då)
Denna gjorde duktiga Alexandra åt mig, den är super fin! ojj nu kom inte hela bilden med men ni kanske kommer ihåg hur den såg ut?? jätte fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0