amanda

Skulle ju ridit dressyr i paddocken idag, jag gick dit men bredvid så är det en äng och där var det en traktor men nån stor grej bakom, så jag visste att fjanten skulle bli rädd för den ;) Ist så red jag i deras suuuper biggggga hage (fast dom går inte i den nu) Först var hon super fin men sen blev hon väldigt okoncentrerad. Väldigt fin i galoppen iaf :))
Men eftersom det inte gick så super bra så skrittade jag av henne i skogen så vi fick glömma dom dåliga gångerna haha!
Efter ridpasset så hoppade jag upp på mandis barbacka och bara satt där och myste med världens bästa. Hahah och tro det eller ej men jag stod på henne!!!, bildbevis: /2 gånger faktist
:D
 
HAR EN MASSA ANDRA BILDER OCKSÅ,  DOM KOMMER SOM TIDSINSTÄLLT IMORGON
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0