frågor

Hittade detta, nuuu köööör vi! SVARAR ÄRLIGT PÅ ALLT.

1. Ditt fullständiga namn? - Louise Mattsson 
2. Korrekt ålder? - 13 år om 2 månader typ
3. Längd? - 168/169 cm
4. Vikt? - Ingenaning
5. Smeknamn? - Lollo
6. Vart bor du? - Karlstad, deje
7. Vad gör du på fritiden? - Rider
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - lång, halvlångt hår ehm jaa mer?
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Vet inte
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina ben kanske hahah nej men dom blir ganska snabbt bruna ;)
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? -
12. Vad vill du jobba som äldre? - Kläddesigner, inredningsdesigner eller något annat. Kommer nog ha hästar som hobby, alltså jag har en egen häst som jag tävlar lite med och så
13. Hårfärg? - Ljusgludbrunt
14. Ögonfärg? - Grön,blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - nej
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - På en skala 1-10 så 7 kanske.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - jaa såklart
19. Någon vana? - Hahah ja, när jag går och lägger mig måste jag alltid säga såhär till min katt -godnatt Doris älskar digsovgott (sen ger jag henne en puss)
20. Lyckotal? - 31
Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän/närmsta? - Hmmm-....................................... alltså Sandra och Johanna M, men har massa mer bra vänner
22. Hur många nära vänner har du? - ganska många, nej men 3 eller nåt
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha va töntigt fråga
24. Vet många personer vem du är? - vet inte
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - tror inte alla vet vem jag är precis
26. När var du senast med någon kompis? - igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - ojj var längesedan jag sov över hos någon, kommer inte ihåg!
29. Vem sov senast hos dig? - Sandra, Yasmine och Regina


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - nej

63. Har du någon allergi? - nej

64. Vad tänker du på innan du somnar? -

65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? beror ju på vem?

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - nej
81. Isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - vet inte
85. Kunna sova ute på vintern? - nej

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, canada

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans t-shirt
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - assååå  vet inte
91. Klär du dig dyrt? - nej, normalt!
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - vanligt  eller modestilen, fast vad nu modestilen är för något xd

Senaste 48 timmarna har jag?
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja
99. Kollat på google? - a

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - 15 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0