gästbloggare nummer 1

Hej mitt namn är Johanna och jag bloggar på http://johannashastochfoto.blogg.se , jag är tretton år gammal och har ridit sen jag var 6 år gammal. Jag är en väldigt flummig och flamsig tjej som älskar att driva med folk och skrattar mycket. Fråga bara mina kompisar. (fast det går inte för jag har ju inga) Jag har haft medryttarhäst till och från i tre år nu och har parallellt med det ridit på ridskola.
Just nu har jag en medryttarhäst som heter Jaccline och står ca två mil hemifrån mig. Hon är en arab född 91, alltså ganska gammal men det betyder inte att hon är seg. Det är mycket krut i gamla tanten. Men samtidigt är hon otroligt snäll och vill alltid ryttarens bästa. Jag har hållit på med Jaccline i lite mer än en månad nu så jag känner henne inte så bra än.
Jag brinner verkligen för hästar och tänker fortsätta så länge som möjligt, kanske tills jag ligger på min dödsbädd? ;)
Den hästen som hittills betytt mest för mig är Baldi Special som jag red och tog hand om i två år. Gotlandsruss född 90, världens underbaraste! (och busigaste) jag har skrivit ett inlägg om honom på min blogg http://johannashastochfoto.blogg.se
Jag kan tillägga att jag tränar innebandy några dagar i veckan också. Mitt lag kom tvåa i ungdoms sm 2011-2012 och vi räknar ner till nästa sm final. ;)
Glöm inte att kolla in min blogg !!!
Min älskade kamera jag kallar NEMO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0