godnatt <3

Detta har vart en BRA dag. Dock känns det som om jag har uppdaterat bloggen lite fööör bra eller? Tro inte att jag sitter inne hela dagarna vid datorn, för det gör jag inte utan jag har gjort tidsinställda såååklart. Inte alla inlägg då men jaja xd
Imorgon kommer jag somsagt ha vääääldigt tråkigt innan jag åkt till stallet om jag alltid har, men om det är fint väder då ska jag köpa glass. Sedan blir det stallet, kommit på väääärldens bästa övning för min sits när jag rider. Så imorgon blir det ett riktigt hårt dressyrpass, berättar mer imorgon.
 
//Louise

Kommentarer
Postat av: Tova

Hej, jag har skickat iväg en gästbloggning :)

Svar: Vad roligt! Den kommer publiceras nån gång till helgen :)
louisemattssons.blogg.se

2012-06-20 @ 08:12:14
URL: http://proudmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0