Never give up <3

Inte kul när man tappar blogglusten, men jag vet precis hur ni ska göra för att få den tillbaks, yeees lets go!

Först och främst, leta insperation. Läs lite andra bloggar, din favorit blogg kanske? Många som tappat blogglusten uppdaterar inte så bra, men man får inte tillbaks blogglusten av att strunta i bloggen. Nej nej ;) Uppdatera mycmet, skriva åikts inlägg maybe, lägga upp bilder, frågestund vad DU vill.

Det är alltid roligt att blogga när man får nånting tillbaka. KOMMENTARER. Ajj då, det är kanske en orsak till att du tappat blogglusten? :) Att du inte får så många kommentarer. Strunta i det tycker jag, visst är det roligt, men kolla på min blogg.. Får jag många kommentarer per dag? NEJ.

Men jag kör på ändå, hehe.  Min statistik är inte heller såå super bra, men det spelar ingen större roll. Eller?
Det är bara att köra på till fler läsare hittar hit liksom, ingen idé att stanna.

GLÖM ALDRIG DET, MAN MÅSTE JOBBA SIG TILL SINA LÄSARE!


my words, gillar du det inte? Ta en nummerlapp och vänta tills jag bryr mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0