nya ridbyxor...?

Vill VERKLIGEN ha nya ridbyxor, är så trött på mina. Dessutom börjar dom bli lite slitna, dom är ju ganska ljusa också så dom blir väldigt snabbt smutsiga. Dock har jag inte riktigt råd att köpa ett par nya, men vill så här gärna!

Dessa moutain horse var väldigt snygga! Finns i andra färger bla rött! Något för mig? Dock ska vi inte tala om priset ens :p


Röda JW har jag alltid tyckt att det var snyggt! Ska kika runt lite på sånna tror jag.


NÅGON SOM HAR ETT PAR MOUTAIN HORSE ELLER SÅNNA JW? Är dom bra?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har röda JW. Jag tycket dom är bra men ibland kan dom vara lite obekväma. Men dom är jättesnygga och inte lika klarröda som på bilden.



(JAG tycker att de är i ett rätt konsktigt material, det fastnar mycket hästhår på dom)

2012-06-13 @ 05:54:02
URL: http://www.fjordingryttarna.devote.se
Postat av: Emma

Jag har dom mountain horse ridbyxorna fast i röda och dom är superbra!

Svar: kul att höra, dom är verkligen suuuper snyga! kram louise - louisemattssons.blogg.se
louisemattssons.blogg.se

2012-06-13 @ 08:27:12
URL: http://championjumpers.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson§

2012-06-13 @ 15:57:23
Postat av: Emma Karlsson

Jag har JW fast med whitiker loggan och dom är super bra. Lite höga i midjan bara men det är inte något som märks när man rider ;)

Svar: okej, vad bra! kram louise - louisemattssons.blogg.se
louisemattssons.blogg.se

2012-06-13 @ 15:58:29
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0