travvolten + ridhuset

Amigo har ju haft galla, men det verkar vara helt bra nu, kände på benen innan jag red, och efter! Var inte varmt eller så.

Red först 1 varv på travvolten, hehe jag tycker det är lite läskigt att rida där när det kommer travhästar.. Sen red jag en liten stund i ridhuset. Inte hårt alls, lite trav i vänster varv, lite i höger och sen lite galopp i båda varven. Ponnyn var superduktig!!

Johannis var också duktig som hjälpte mig så bra i stallet :DDDD På hemvägen så svängde vi in till nergården och hälsa på Sune och Amanda. Amanda fick smaka på lite godis och cola. Hon åt godisen men inte colan, det som är så gott. Amandas sko satt fortfarande så där, hovslagarn har inte vart där än. SURT.
Snart kommer Johanna så ska vi köpa glass, skulle vara bra om hon kom innan kl 8 så vi hinner cykla till järnvägsstationen, där har dom kulglass, annars blir det något annat ställe :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0