Förlåt för dålig uppdatering

Tjena mitt bena :D Hemsk uppdatering, men det är sant att jag inte hunnit! Lovar. Igår var det skola först sen var jag med Sandra och Johanna, efter det var det gäster hemma och då var Sara här så då var jag med henne :) Skolan idag var asnice, vi hade hål i mer än 3 timmar så då gick vi på stan, åt lunch där ist för skolan hade äcklig fisk. Åt bara cheesburgare med jaja;) 
 
Efter skolan hämtade vi Sandra sen så red jag Amigo. Det gick dålig ibörjan men  lite bättre i slutet. Inte helt nöjd men jaja :)
Nu ska jag duscha! Sedan blir det att soooooova :D Älskar att sova <33
 
haha vet inte vad jag gör för min på bilden..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0