Hoppningen med Amigo igår

Gick jätte bra - fast jag ramla av haha! Första gången jag ramla av Amigo- cheeeeck!
Hoppade lite småskutt först, "kombination, kryss, rättuppstående och oxer. Hoppade 1 m också, eller det var typ 98 men ja. 
Sen skulle jag hoppa bana, och efter jag hoppat krysset så var det, det hindret igen vet inte riktigt vad som hände, tror Amigo hoppade av för tidigt, och jag hängde inte riktigt med i språnget, så jag ramla av.. Åkte över halsen ner i den leriga paddocken, såhär såg jag ut -_-
Men det gjorde inte alls ont iaf så det var ju tur haha :D haha lite roligt var ju ändå
nu ska jag plugga klart, sedan åka till Amanda :) Har gjort en ny skylt till henne, bild kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0