Planering för vintern

På nergården finns det ju inget ridhus, utan bara en paddock. Så när vintern kommer är det ganska svårt att hålla igång Amanda. Men jag har börjat planera lite smått, och jag tänkte att jag rider i bergsgårdens ridhus ca varannan vecka, med Sara och Johanna kanske? :)
 
I paddocken blir det ju massa snö och is och så ligger inte paddocken precis vid stallet heller. Då blir det att rida ut ganska mycket, och rida dressyr på uteritterna.
 
Usch.. Längtar  inte till vintern, finns inget bra med den typ. Det jag tänker på när jag hör ordet vinter är: kallt & mörkt. Redan vid 3 tiden börjar det mörkna lite ju.
JOOO jag kom på en bra sak med vintern, julafton ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0